Support Hidup Gua Sikit!

Saturday, December 5, 2009

Ubat Penenang Gua


Mungkin secara tiba-tiba blog gua dah banyak cerita pasal motor..

Terima kasih pada Sham aka Poundcake (SLEEPWALK) (link di sini) kerana panggil aku join jamming session neh. Walaupun gua main macam taik selepas hampir setahun tak pegang gitar.... Gua rasa 'release' sangat-sangat selepas dalam seminggu ni, asyik benda-benda palat saja berlaku kat gua. Sapa yang rajin mengadap fesbuk gua mesti perasan hari-hari gua maki kat status fesbuk tu. Yang sms gua suruh remove posting-posting tu pun ada, tq kerana amik berat pasal gua agar gua tak dooce...


Sham, terima kasih sekali lagi kerana membenarkan gua merosakkan lagu legend tersebut. Menggelabah gua nak strum Am, Dm tau ka.. Lama sangat tak main.

p/s:
1. Takder sapa mau angkat Pedalcase Custom (klik) gua lagi ka? Gitar 8 juta gua tu tak termasuk la.....
2. Erm... VOX baru Predicate Not Defined mantop siot.... Aku sempat dengar time depa tengah layan Arch Enemy - Nemesis. Bila gua kata mantap... Memang mantap dari segala segi. Dan bila gua kata dia mantap, maksudnya dia adalah seorang perempuan.
3. Dengan Sham Poundcake, kejap-kejap dia aku-hang, aku-ngko, kemudian saya-hang. Jadi, demi mengelakkan kekeliruan, gua berpatah balik ke konsep asal hasil asuhan 'ragging' zaman sekolah, gua akan menggunakan kata ganti nama 'saya' apabila bercakap dengan Sham.

Sessi merosakkan lagu.... (oleh aku, seperti biasa)


9 comments:

mr.kordes on December 5, 2009 at 11:02 AM said...

wow!u rock man!yeahh!!!

nk join ade masa n rezeki blh tk?

Ijau D. Koceng on December 5, 2009 at 11:49 AM said...

1. awat xbrapa nak nmpk org pakai cap merah tu eh? :D

2. btw, bassist guna yamaha RBX kan? bkn yamaha LC

3. ada pic vox mantap tu x?

speedrider on December 5, 2009 at 7:32 PM said...

@pakcik kordi
Sleepwalk rajin buat show. Rajin jamming pulak tu. Kalau datang Penang, cal-call lah Poundcake.

@ijau
1. malu
2. Tak sempat tengok habis sebab boss bising suruh masuk opis tengah malam tu. Join sekerat jalan saja
3. Bukan pic, tapi video terus.. Aku tak sempat upload semalam, kat opis bz sket. Malam ni lepas kelas aku upload. Ada lagu Nuri, So Lonely (loudness), Fenomena ngan lagu kamelia.

Amboi-amboi... kalau dengar suara perempuan... laju jer korang no?

Nazrishae Tuan on December 8, 2009 at 5:09 PM said...

Mus.. thanks for sudi join kitaorang.. first time gua main dengan gitaris pakai tuner selit kat headstock..hahah rock la bro!

speedrider on December 8, 2009 at 7:58 PM said...

ah.. malunya
ok. Kompom gantung gitar dari jamming. Hahahahahah

speedrider on December 8, 2009 at 8:00 PM said...

@Sham
Gua ikut nasihat IJA MEDICINE, "jadikan tuner itu kawan baik anda"

wakakakakakak

Nazrishae Tuan on December 9, 2009 at 4:11 AM said...

betul mus.. ok pe.. jgn kisah apa org nak kata.. btw lupa nak tanya tuner apa yg hang pakai tu? berapa rege dia?

JAIRO on December 9, 2009 at 1:33 PM said...

isk vox PND mantap? hahaha ni kena tukar ni nama joyah... tukar/tambah p joyah mantap kakakakakaka.. layan lagu may tu hahahaha

speedrider on December 9, 2009 at 2:49 PM said...

@sham
tak sampai RM50.00
yanf CK Music offer punya tuner lagi cun bentuk dia. tak sampai RM70.00.

@jairo
hahahahah

 

Speedrider Networks Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Speedrider ©2009

Blog Widget by LinkWithin