Assalamualaikum.
Kepada semua pembaca aku, kawan-kawan aku. Aku ucapkan selamat tahun baru kepada semua.
Seperti yang aku janjikan, layout baru aku dah buat. Tapi, ada macam glitch sikit, nanti aku balik Penang aku perbetulkan. Aku buat apa yang sempat jer sekarang. Terima kasih kepada Abang Razief kerana bagi pinjam notebook dia kejap. Sempat la update sikit.
Berkaitan RSSM (Ride Solo Satu Malaya) aku, alhamdulillah... Dah 3/4 semenanjung aku dah redah. Tinggal sikit aja lagi untuk aku habiskan satu Malaya (semenanjung la...).
Petang ni, macam ada mini-gathering di Kajang. Harap-harap dapat jumpa semua member-member lama online di Kajang. Datang jangan tak datang!!!!
Doakan aku selamat pergi dan selamat pulang.
Road to konsert Biru Mata Hitamku 30 tahun.
-
"Hanya seminit
Yang aku perlukan
Maka bersama kau kekasih
Di dalam terang
Kau suluh rupaku
Ternampaklah segalanya"
Wings - Biru Mata Hitamku (1996)
The B...
1 day ago





2 comments:
tahniah bro.. lu memang kental lah.. x lama lg habislah 1 semenanjung Malaysia lu terjah.. caiyok2!!!
Selamat tahun baru 2010!!
selamat tahun baru bro. Ada yang lebih kental dari gua bro. That's why otai/veterans still the best!
Post a Comment