Support Hidup Gua Sikit!

Friday, January 1, 2010

Selamat Tahun Baru


Assalamualaikum.

Kepada semua pembaca aku, kawan-kawan aku. Aku ucapkan selamat tahun baru kepada semua.

Seperti yang aku janjikan, layout baru aku dah buat. Tapi, ada macam glitch sikit, nanti aku balik Penang aku perbetulkan. Aku buat apa yang sempat jer sekarang. Terima kasih kepada Abang Razief kerana bagi pinjam notebook dia kejap. Sempat la update sikit.

Berkaitan RSSM (Ride Solo Satu Malaya) aku, alhamdulillah... Dah 3/4 semenanjung aku dah redah. Tinggal sikit aja lagi untuk aku habiskan satu Malaya (semenanjung la...).

Petang ni, macam ada mini-gathering di Kajang. Harap-harap dapat jumpa semua member-member lama online di Kajang. Datang jangan tak datang!!!!

Doakan aku selamat pergi dan selamat pulang.

2 comments:

Naz on January 1, 2010 at 4:15 PM said...

tahniah bro.. lu memang kental lah.. x lama lg habislah 1 semenanjung Malaysia lu terjah.. caiyok2!!!
Selamat tahun baru 2010!!

speedrider on January 5, 2010 at 10:15 PM said...

selamat tahun baru bro. Ada yang lebih kental dari gua bro. That's why otai/veterans still the best!

 

Speedrider Networks Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Speedrider ©2009

Blog Widget by LinkWithin