Support Hidup Gua Sikit!

Saturday, January 2, 2010

RSSM: Hard Rock Ler Kununnya...




Aku dah sampai KL walaupun terlewat sehari gara-gara overdose JB-Seremban kelmarin.

Trip aku singgah lama di Medan Satay Kajang depan stadium tu. 1st round, jumpa dengan geng-geng forum Rockapak.org. Is & Lin & baby Muhaida, Abang Razief and friend, serta Tolyn ada sekali. Maaf, tak dapat sembang banyak sebab letih belum hilang serta bike-lag (ada ke, jet-lag ada la) pun dok rasa lagi. Tapi rasa puas dapat jumpa walaupun sekejap.
Nasri dan Kojal dari forum Belang R datang kemudian. Terima kasih Nasri sebab teman aku ke KL untuk tunjukkan jalan ke Hard Rock Cafe.

Terima kasih juga kepada abang ipar aku yang menjemput aku di HRC dan jugak sebab belanja baju HRC KL. Hehehe.

'Love All, Serve All' - kata baju tu. Tapi aku park kejap ja tadi.. Staff HRC kata, tempat ni untuk big bike ja. Hampeh btol! Haprak punya HRC KL. Poyo nak mampus. Aku buat kedai sendiri nanti baru tau. Bukan aku nak park lama-lama pun! 'Love All' la konon..

1 comments:

Nazrishae Tuan on January 4, 2010 at 5:17 PM said...

patut habis ride ni kat hard rock hotel !

 

Speedrider Networks Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Speedrider ©2009

Blog Widget by LinkWithin