Support Hidup Gua Sikit!

Sunday, January 11, 2009

Orang Bujang Hujung Minggu



Memandangkan semalam aku dah dapat DVD Player free, aku pun apa lagi, tanpa membuang masa terfikirkan home theatre set yang tersadai sebelah bilik aku ni. Memandangkan abang aku dah ada set baru, set lama ni dah tersadai dekat 3 tahun dah.

Masalah utama ialah ketiadaan televisyen, jadi aku amik LCD Monitor aku sebagai ganti. Masalah kedua pulak timbul, macam mana nak sambung player dengan kabel RGA tu. Apa lagi, mula la kontek kawan-kawan.. Nasib baik Ayie nak tolak TV Box dia, aku pun sambar la, RM50 HUTANGGGG, gaji nanti bayar.

Selepas selesai pasang semua, kepuasan tu memang dapat dirasai. Walaupun monitor aku besar 15 inci aja dan bukan Plasma, janji LCD, hehehe. Lagipun, set orang bujang aja, lepas ni bolehla aku layan puas-puas semua DVD aku, VCD konsert Wings, Search, Rage Against The Machine, Loudness, dan lain-lain termasuk Modern Talking! Kuang kuang kuang....

2 comments:

JJ on January 12, 2009 at 10:41 PM said...

ok la tu boleh layan kepala dengar lagu2 lama ...tangkap mai satu cd bob marley -survivor.... recomemded album ..boleh tangkap syurrr nanti dengaq lagu tu......

acece on January 15, 2009 at 10:44 AM said...

wah dvd baru

 

Speedrider Networks Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Speedrider ©2009

Blog Widget by LinkWithin