Support Hidup Gua Sikit!

Saturday, January 17, 2009

Bersenam?




Terkangkang!!!! Adoi... Aku ngan Latip dah lama gila tak beriadah sekali terutamanya aku. Hari ni, kami gatal kaki pi berjalan mendaki Bukit Mertajam. Malas nak cerita.. letih.. sempat berjalan sampai aras 2500M dari paras laut aja, lepas tu dua-dua give up. Balik!!!





Last sekali aku naik bukit ni, masa tahun 2007, masa tu aku masih lagi dengan unit radio. Masa tahun 2007, aku memang tangkas naik bukit ni..... sebab aku naik HILUX 4WD, wakakkakakaka... Seram tak hengat punya ibusawat atas tu jangan cakap la, dahla besar, tapi sunyi sepi, memang tempat jin bertendang. Kali ni aku pi, siap ada chalet kat bawah tu. Jadi, sapa yang rajin bersenam, bolehla ke sini selalu.. Aku? Give up!!!! hehehehe

0 comments:

 

Speedrider Networks Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Speedrider ©2009

Blog Widget by LinkWithin