Support Hidup Gua Sikit!

Monday, July 6, 2009

Terjahan Baru


Lepas balik aja dari Siam, aku terus cari benda-benda ni. Sedikit mengecewakan di Siam, sebab tak ramai yang boleh cakap Bahasa Melayu, jadi susah sikit nak cari benda-benda ni kat sana. Ada tu memang ada, masalah komunikasi sedikit menyulitkan keadaan.



Album Cliff Richard ni aku sambar sebab... Wait Seminit!! Aku baru perasan da! Isi dalam lain da~ Tapi takpa, sebab ada lagu Season In The Sun. Yerlah, mungkin ramai yang tahu lagu tu Westlife nyanyi kan? Tapi penyanyi asalnya ialah Terry Jacks.





Album Kak Pah yang 100% orang putih. Ada 2-3 lagu cover (atau semuanya lagu cover?) Tapi boleh tahan suara dan pronounciation Kak Pah dalam bahasa Orang Putih ni. Siti Nurhaliza speaking pun out, 2x5 aja Siti ngan aku kalau bab cakap orang putih.



Ni antara legend yang ayah aku dan aku sendiri mempunyai persamaan, kacak dan hensem! Eh, terlalut pulak... Lobo ni, memang antara favaourite aku dan ayah aku. Ayah aku pun heran macam mana la orang muda macam aku boleh suka lagu-lagu dari Lobo. Tapi entahla, lagu dia ada aura semacam yang membolehkan aku layan dengan lagu-lagu daripada dia.

Aku tak sempat lagi nak review album-album Wings yang aku ada. Bagi aku masa sikit untuk buat review full. Tanak aku review sikit-sikit macam entry kali ni. Tak puas rasanya.

6 comments:

Unknown on July 6, 2009 at 6:41 PM said...

Yo dude :)are you a member yet in www.bestfoodjunction.com?

Portdy on July 6, 2009 at 7:15 PM said...

Speed,

Kak Pah nye tahilalat tak banyak ek dulu?
sekarang cam penuh gitu...

(eh apahal aku citer tahilalat pulak ni?)

speedrider on July 6, 2009 at 9:23 PM said...

@Daphne
I think i have commented some of your entries befora, but I'm not a member yet in that site. Any cool stuffs? :-)

@Portdy
Ada album lagi lama daripada tu, tahi lalat tak banyak macam tu pun... My nemut2 dimasukkan dalam update list kat sidebar kanan tu. :)

deaf-angel on July 7, 2009 at 8:13 PM said...

very nice report pasal siam n lp huhu

PapanLapis on September 15, 2009 at 8:31 AM said...

Ko duk kumpul vinyl plak ke skrang ni?

speedrider on September 15, 2009 at 9:29 AM said...

@PapanLapis,

hehe, lebih kurang mcm tu la

 

Speedrider Networks Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Speedrider ©2009

Blog Widget by LinkWithin