Support Hidup Gua Sikit!

Thursday, March 5, 2009

Koleksi Gambar Pilihan




Salam semua, aku dah tambah satu lagi cabang benda-benda yang selalu aku dok surf dan online. Kali ni, aku dah muatkan semua gambar-gambar pilihan aku di sini. Jadi, kalau ada murah rezeki sikit, mungkin akan tangkap DSLR dan buat macam Dave Hill pulak lepas ni (Insya-Allah) memandangkan aku takder duit asyik dok tangkap gambar pakai phone aja, kualiti dia memang sikit kureng. Tapi hairan pulak aku.. kenapa gambar makanan banyak eh? Hahahaha, memang betul la kata Husni Koboi, aku memang suka melantak makan. Muakakakak....

8 comments:

❀aRaBeLLa❀ on March 5, 2009 at 4:06 PM said...

camner nk wat ayat yg ade underline tuh???? (ahaks..tanye x de kena mengena dgn topic)

speedrider on March 5, 2009 at 4:19 PM said...

Owh, proffesional charges macam biasa jugak.. sama macam aku charge kat Husni Koboi. RM50.00 hengget. Wakakakakakakakakakakakakaka. bagi aku alias email ko, nanti aku email mcm mana nak buat.

Anonymous said...

caya la mus! sambar la 1 dslr..
haha husni koboi ko letak. bole la.. janji rok.

btw, jalan2 carik makan ni memang best.aku pun suke perabis duit kat makan.janji hepi.

❀aRaBeLLa❀ on March 5, 2009 at 8:44 PM said...

elee kat sini pon ape bezanye..ni emel aku flying_2cieyla@yahoo.co.uk..

acece on March 6, 2009 at 2:06 AM said...

sape menjala tu mus? acecece soklan pancing..senarnya aku pon nak tanya gak wat line gitew..guaner ye?

speedrider on March 6, 2009 at 9:28 AM said...

aku dah email kat Mazlan Idres. nanti ko forward benda tu kat cieyla

❀aRaBeLLa❀ on March 6, 2009 at 11:05 AM said...

mane aci..aku yg mintak dulu patutnye ko send aku dulu la..lady first maaa...arghh tak gentle la lu nieh.. =p

speedrider on March 6, 2009 at 1:27 PM said...

ala lu ni, susah la wa nak bagi kat lu punya yahoo mail. gua mintak TM nyer mail lu tanak bagi.. kan susah.. lu suruh jer Mazlan forward email gua tu kat lu..

 

Speedrider Networks Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Speedrider ©2009

Blog Widget by LinkWithin