Support Hidup Gua Sikit!

Monday, March 9, 2009

Cuti Pelepas Tekanan




Aku tak pasti sebenarnya borang keramat yang aku dapat minggu lepas ni sebenarnya berita gembira atau berita sedih. Gembira mungkin sebab terpilih... Dan sedih sebab yurannya, mak aih... Dengan gaji aku yang tak seberapa ni, aku betul-betul sakit kepala. Up to date, aku masih tak isi apa-apa langsung lagi dalam borang-barang yang aku dapat tu. Tengoklah esok lusa macam mana pulak. Kalau teruk sangat, mungkin.. reject? Entahlah..

Bersempena cuti 3 hari ni, tambah-tambah pulak aku tak standby, sempat jugak 2 kali aku pergi trip memancing dengan colleague aku; Abang Azzahari dan Abang Rahman pada 7 Mac 2009 dan 9 Mac 2009. Boleh jugak release semua masalah yang berserabut dalam usus perut ni. Letih, tapi puas!!

8 comments:

❀aRaBeLLa❀ on March 10, 2009 at 1:17 PM said...

weh potong EPF la pe susah..btw congrats!

speedrider on March 10, 2009 at 2:27 PM said...

mcm mana nak buat tau tak?

❀aRaBeLLa❀ on March 10, 2009 at 6:28 PM said...

gi la buka EPF online..mesti de bagitau prosedur nyer..

Liliyuli on March 11, 2009 at 10:31 AM said...

afad pun dapat gak kan?
berape riban weh?tu yg aku x sanggup tu..mahal

lukmanw@gmail.com on March 11, 2009 at 3:59 PM said...

Salam

Bukan nak masuk bakul tapi aku mula belajar PPJJ USM semasa tahun 1997 dgn gaji kilang masa tu RM 480 shj. Ulang-alik hujung minggu dgn cub sahaja Tpg ke Penang.

Insya-Allah duit boleh cari bang! Fikir masa depan.

Lukmanw

speedrider on March 11, 2009 at 4:10 PM said...

tima kasih atas nasihat tu bang lukman. sekarang ni dalam proses nak buat loan dengan Bank Pa-Ma. hehehe

acece on March 13, 2009 at 6:04 PM said...

oit mahal ke? aku rasa ok cket dari utm space..aku dgr personal loan interest dah turun..

yay boleh kaen cepat!!

Unknown on April 2, 2009 at 3:17 AM said...

isi je... PJJ ok kut..
jgn cam aku... dkt 8k dah abes.. baru 2 sem.

 

Speedrider Networks Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Speedrider ©2009

Blog Widget by LinkWithin