Support Hidup Gua Sikit!

Wednesday, February 25, 2009

Shit Happens.




Selalu kita dengar frasa tu dalam internet takpun, dalam wayang Mat Salleh.

Hari ni, benda tu jadi kat kami dan aku. Jadi kat kami tu, sebab ada malaun mana ntah (sikit kasar bunyinya, tapi paling sesuai) yang dah mencilok harta benda TM, yang akhirnya menyebabkan sistem yang kami jaga tu, down abis. Dahla isu streamyx pun tak abis-abis lagi, benda ni pulak yang jadi. Hari ni, 4 tempat mengalami kecurian, kemarin, 1 tempat. Maka, total customer yang terlibat ialah lebih kurang 200 customer. See? Benda-benda macam ni la yang dok buat kami pening dan customer pulak, merungut. Well, customer is always right. Kepada customer-customer yang terlibat tu, harap bersabar sementara kerja pemulihan dijalankan.

Lepas tu, tengah aku asyik snap gambar kes kecurian ni, apa punya malangla aku terpijak tahik hanjeng, melayang RM18.00 beli selipar baru... Well, shit happens.

4 comments:

❀aRaBeLLa❀ on February 26, 2009 at 1:17 PM said...

hahhaha...selalunye malang tidak berbau..tapi malang ko memang berbau..ngeh3..

speedrider on February 26, 2009 at 1:19 PM said...

har har harrrrrrrrrr

Anonymous said...

haha.mus, alang2 cable senang kene curik ko kowtim la ngan pencurik, bagitau diorg tempat mana yang senang nak curik.untung bahagi 2.

speedrider on February 28, 2009 at 3:05 PM said...

cait, ingat aku 2x5 ngan pencurik ker?

 

Speedrider Networks Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Speedrider ©2009

Blog Widget by LinkWithin