Support Hidup Gua Sikit!

Friday, September 4, 2009

Showcase @ HRC


HRC tu bukanlah Honda Racing, tapi ialah Hard Rock Cafe.

Kemungkinan aku nak join adalah amat tinggi memandangkan Mr. Big punya reunion concert di Bangkok aku tak jadi pi sebab sengkek. Last sekali aku masuk HRC tahun lepas masa Telephone ada gig sempena Singapore-KL Harley Owners Group punya perjumpaan. Sound boleh tahan pecah dada. Hehehehe.

Dengan RM60.00 dan rasanya sedikit mahal daripada Planet Hollywood. Aku rasa ramai yang tak sabar nak tengok show kali ni. Bukan apa, kalau korang perasan, vokal Awie dah mula improve balik terutamanya dalam konsert terakhir diaorang iaitu konsert Sinar.fm baru-baru ni.

Lepas tu pulak. Pengkomen Tegar untuk Ogos 2009 ialah rockmetaller, Jadi, seperti biasa bro.. Tolong bagi alamat lu untuk gua pos barang. Untuk Rekod, Pengkomen Tegar Julai 2009 ialah bro Deaf.

7 comments:

Amin said...

Mus.. Selamat menyambut Ramadhan..

speedrider on September 4, 2009 at 2:44 PM said...

baru nak ucap kat aku. lembab

matakucing said...

oh sore abg awie dah pulih? woooooooooo

zan on September 4, 2009 at 6:57 PM said...

Tiket dah mula jual. Untuk ingatan HRC punya kapasiti lebih kecik dari PH. Kebarangkalian tiket nak sold out seminggu sebelum show adalah sangat tinggi..

abang besi on September 5, 2009 at 11:46 AM said...

assalamualaikum...wow!gua dpt hadiah la!hehe..tq brader...ni syg ni!ahaks..

mohamad kusyairi,
lot 4390,kampung batu 5,
jalan maran,
28000,temerloh,
pahang darul makmur.

eh..nk g la tgk wings ni..kita jumpa di sana..ok brader?

Takilala on September 5, 2009 at 5:42 PM said...

Alamak, miss tgk lagi. Huhuhu.

deaf-angel on September 6, 2009 at 12:32 AM said...

tak dapat hadir.

tunggu review meletup dari ko

 

Speedrider Networks Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Speedrider ©2009

Blog Widget by LinkWithin